Ohayo!

5dda1dcd5e4211c8c363378fd6163096141901Ohayo! Jestem Melisa i będę prowadzić ten blog. Co będzie się w nim znajdować zapytacie? A tego jeszcze nie wiem xD

A konkretniej klasycznie – co polecam, czego nie polecam (opisy różnych anime) oraz muzyka i wykonawcy (Japońscy rzecz jasna). Ponieważ jednak nie liczę na cuda będę korzystać, pomagać sobie słownikiem (bo teraz wszystko co ciekawe jest po angielsku xD). Przede wszystkim jednak chcę zająć się tu moją dosyć dziwną pasją (Tak jeszcze dziwniejsza niż wampiry xD), a mianowicie openingami, endingami i trailerami, a także ich ukrytymi znaczeniami, których uwielbiam się doszukiwać (szczegół, że czasem nie istnieją lub są błędne xD). W każdym razie nie wierzcie mi tak całkowicie, bo lubię szukać dziury w całym 😉

Cóż w każdym razie mam nadzieje, że będziemy sie dobrze bawić (może przy okazji nauczę się trochę angielskiego i japońskiego – przydatne języki w tej „branży”). Może ktoś z czasem tak jak ja zachwyci się openingami itp.

A właśnie jak coś mi wpadnie do głowy to może i o wampirach co nieco wspomnę SEANA (seana – kto wie, widzicie was też japońskiego uczę xD).

No było ciężko, ale pierwsza notka już za mną 😉

Więc jak to mawiał Tsukiyomi Ikuto (z SC!) Ja mata na 😉

P.S. Prawdopodobnie nigdy nie przypomnę sobie skąd wytrzasnęłam (gdzie znalazłam) ten obrazek wyżej 😉

komentarze 3 to “Ohayo!”

  1. Oż Ty!
    Założyłaś blog i mnie nie powiadomiłaś? ;D
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki i życzę owocnej pracy ^^

    Pozdrawiam ^^

  2. Melisa Says:

    @Shouri
    E… to jest… no wybacz proszę 😉
    Jak się rozwinie ta strona zobaczymy.
    A w „budowie” jest teraz notka dotycząca openingu Kuroshitsuji.

  3. Gabiri Says:

    Ohayo! Tsuteki (fantastycznie)! Jeśli będziesz potrzebować pomocy to możesz zawsze na mnie liczyć. Jeśli chodzi o ten obrazek powyżej to wiem skąd go masz. Jeśli nie usuwałaś wiadomości na gadu-gadu to patrz na wiadomość: 2008-01-09 14:38:43
    Życzę powodzenia.

Skomentuj

