„Śnieg przeznaczeniem świata” – Ishida Yoko – White Destiny (Pretear)

Zdarzają się utwory, które na długo zapadają w pamięć, często są to openingi lub endingi, których nasłuchamy się wiele razy oglądając jakiś konkretny tytuł anime. Jednakże czasem po prostu zapomnimy o piosence po ostatnim odcinku, czasem zaś przeszukamy wszelkie możliwe strony by znaleźć jej pełną wersje, tekst, tłumaczenie.

Przed nami opening anime Pretear, a właściwie piosenka z niego, gdyż to na niej się skupiłam. Nie prędko ją zapomnę, bo nie tylko jest fenomenalna, ale i towarzyszył nam w ważnych momentach anime, ale nie o tym teraz.

Download: Ishida Yoko – White Destiny

A oto moje tłumaczenie (z języka angielskiego, z którym to tłumazceniem muszę przyznać miałam spore kłopoty, więc chętnie posłucham propozycji zmian  i krytyki):

White Destiny

hateshinai mirai hirogaru kono sora atarashii jibun ni umare kawaru
sekaijuu shiawase no yuki o furasete miseru younmei wa tsukamu mono kono te jiyuu ni nobaseba ii
kimerareta ashita wa nai
damatte ite mo wakaru ano hi deai wa guuzen janai
tooi hitomi ni eien kanjita

kureta yuku yuuhi ga kirei tsumetai kaze ga hikareba
anata no koe sotto kikoeteru

kokoro no naka hitori janai koto itai hodo kono mune o atsuku suru
hajimaru ne shinjiru koto kara kono kimochi ikiru akashi
hateshinai mirai hirogaru kono sora atarashii jibun ni umare kawaru
sekaijuu shiawase no yuki o furasete miseru yo sono te tsunaide

mizu ni yureru hanabira haruka tsuki o oikaketeku
miteta yume yori tooku e

iya na koto ga aru tabi hitori aoi sora o nagameru
yowai jibun ni maketakunai kara

sagashiteta atatakai ai no basho mo mirai mo
ki ga tsukeba mune no naka ni aru

tatta hitotsu moshi dekiru koto ga aru naraba mayowazuni kanaetai
yuki no you ni kirei na kokoro wa dare ni de mo furitsumoru

tomadou kedo koukai wa shinai tsuretette issho nara kowakunai
te ni furete nemutteta watashi ima me o samasu

kokoro no naka hitori janai koto itai hodo kono mune o atsuku suru
hajimaru ne shinjiru koto kara kono kimochi ikiru akashi
hateshinai mirai hirogaru kono sora atarashii jibun ni umare kawaru
sekaijuu shiawase no yuki o furasete miseru yo sono te tsunaide

Białe przeznaczenie

Na niebie rozpościera się nieskończona przyszłość, odrodzę się jako nowa ja.
Pokażę ci śnieg szczęścia spadający na wszystko w tym świecie.Dotrę poza zasięg mojej dłoni by uchwycić przeznaczenie.
To nie jest decyzja do podjęcia w bliskiej przyszłości.
Właśnie istnienie spokoju, sprawia iż wiem, że nasze spotkanie tamtego dnia nie było przypadkiem.
W twoich odległych oczach czułam wieczność.

Jak zimny wiatr, błyszczy przelotnie pięknie blednący zachód słońca.
Właściwie, ledwie słyszę twój delikatny głos.

To rani więc nie będę sama w mym sercu, moja dusza jest stworzona do namiętności.
Dowodem moich uczuć są żywe początki mej wiary.
Na niebie rozpościera się nieskończona przyszłość, odrodzę się jako nowa ja.
Pokażę ci śnieg szczęścia spadający na wszystko w tym świecie, przez chwilę przytrzymam twą dłoń.

Płatki kwiatu dryfują na wodzie, goniąc odległy księżyc.
Dalszy niż widziane przeze mnie sny.

W tej podróży pełnej nieprzyjemności, spojrzę w górę na samotny błękit nieba.
Nie chcę się zgubić, gdyż jestem słabą istotą.

Ciepła miłość i przyszłość, których szukałam.
Z uczuciami wewnątrz mego serca.

Gdybym mogła zrobić tylko jedną rzecz, nawet jeśli jestem zaintrygowana, chcę spełnić to życzenie.
Moje piękne serce będzie upadać i gromadzić się przez kogoś jako śnieg.

Mylę się, ale nie będę żałować tej rzeczy. Jeśli poprowadzimy siebie nawzajem nie będę się bać.
Śniąc chwycę twą dłoń i przebudzę się.

To rani więc nie będę sama w moim sercu, moja dusza jest stworzona do namiętności.
Dowodem moich uczuć są żywe początki mej wiary.
Na niebie rozpościera się nieskończona przyszłość, odrodzę się jako nowa ja.
Pokażę ci śnieg szczęścia spadający na wszystko w tym świecie, przez chwilę przytrzymam twą dłoń.

A na deser Opening Pretear, kto wiem może ktoś dzieki niemu zainteresuję sie tym tytułem:

Komentarze 2 to “„Śnieg przeznaczeniem świata” – Ishida Yoko – White Destiny (Pretear)”

  1. Po pierwsze także uwielbiam tą piosenką – może aktualnie już mój zachwyt nią trochę opadł, ale i tak jest naprawdę dobra ^^

    Tekst także wyszedł Ci bardzo ładnie ^^ Okrutnie podoba mi się fragment „Na niebie rozpościera się nieskończona przyszłość, odrodzę się jako nowa ja.” Jest jakiś taki pozytywny i dopingujący do pracy 🙂

    Czekam na kolejne teksty 🙂

    PS: Mała sugestia. Bardzo fajnie wygląda jeśli pisząc posty wstawia się do nich rozgranicznik “więcej”, tak, że dopiero po kliknięciu w niego wyświetla Ci się cała notka. Dzięki temu można też zaoszczędzić miejsce na stronie ^^
    Dodaje się go kiedy podczas pisania klikniesz 12 ikonkę od lewej na tym pasku, gdzie jest pogrubianie, kursywa itp.
    Piszę tak przy okazji bo sama się sporo naszukałam żeby znaleźć tą opcję kiedy zaczynałam używać wordpressa 🙂

    Ciepło pozdrawiam! ^^

  2. Melisa Says:

    Moją pozytywną cechą jest to, że chętnie korzystam z dobrych rad, a wadą, że nigdy się o nic nie zapytam jak nie wiem 😉 Też szukałam tej opcji i jakoś nie znalazłam (ślepa jakaś chyba jestem albo co xD). Arigatou za pomoc 😉

Skomentuj

