Ohayo!

360116

Witam wszystkich serdecznie 🙂 Ponieważ Melisa jest leniwą manipulantką, która lubi wykorzystywać moją chęć niesienia pomocy (khem, khem… xD), zaproponowała mi (co można równie dobrze zastąpić określeniem „zmusiła”) udział w tworzeniu tej strony. Czy będzie potem z tego powodu zadowolona, czy może będzie sobie to wypominać do końca życia – tego przewidzieć nie mogę. Zazwyczaj jestem strasznie leniwa i mój zapał szybko stygnie, ale może tym razem Ktoś mnie przypilnuje 😉

Jeśli chodzi o anime, to przede mną ogromna ilość tytułów jeszcze. Zazwyczaj oglądam to, co leni… ekhem, co Melisa mi poleci, bo, jak się okazało, mamy bardzo podobny gust (zarówno co do fabuły, jak i bishounenów xD). Czasami szukam czegoś na własną łapę 😉 Ale to czasami. Z mangami u mnie jeszcze gorzej – nie lubię zbytnio czytać ich w internecie, a moje fundusze i szaleństwo przy kwocie chociażby 10 zł nie ułatwiają mi tego xD Posiadam kilka tomów FullMetal Alchemist (1, 11, 12, 13, 14), które zaczęłam zbierać późno, stąd braki tomów 2-9, całą serię Kamikaze Kaito Jeanne, parę D.N.Angel (1, 2, 3, 4, 7) i Sailor Moon (1, 2, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 15).

Bardzo lubię rysować, zwłaszcza postacie z mang i anime. Nie najgorzej mi to idzie, ale muszę jeszcze dużo poćwiczyć (najbardziej dłonie).

I chyba tyle o mnie 😉 Postaram się włożyć tu trochę i mojej pracy xP

Jedna odpowiedź to “Ohayo!”

  1. Widzę, że Melisa zaciągnęła sobie kogoś do pomocy ^^
    Witam na wordpresie i mam nadzieję, że skoro teraz pracujecie ze zdwojoną siłą, będziecie pisać dużo częściej 🙂

    Pozdrawiam ^^

    PS: Bardzo chętnie zobaczyłabym próbkę Twojego rysowania ^^

Skomentuj

