„Starości” i Nowości, czyli co na blogu piszczy xD

888

Kawaii! To było pierwsze co pomyślałam, gdy po raz pierwszy ujrzałam powyższy obrazek. Znalazłam go kiedyś chyba na jakimś blogu, niestety właśnie tego nie mogę sobie przypomnieć.

Ale nie o obrazku chciałam pisać. Jak pewnie zauważył co bystrzejszy obserwator na blogu zaszły ogromne zmiany. Zmieniły się m.in. logo, motyw, a także udało mi się zmusić alice i amoniaczka do napisania notek 😉

Moje najbliższe plany na przyszłość to zagonienie Moniki (amoniak94) i Agnieszki (alice37c) do roboty i sprawienie żeby regularnie coś wstawiały (Mission Impossible xD).

Co do tłumaczeń piosenek, myślę, że co jakiś czas coś takiego wstawię, ale tak jakoś zabrakło mi pomysłów xD

Cóż posiedzę, pomyśle, poczytam angielskie tłumaczenia utworów Nany Mizuki, jak mi się nie wydadzą za trudne to pewnie się za to wezmę. Poprzeglądam jeszcze różne anime i tam poszukam interesujących piosenek. W każdym razie nastawcie się, że jeśli już się za coś wezmę to najprędzej za tłumaczenie, możliwe, że jeszcze kiedyś napisze jakąś recenzje, ale musiałoby mi się jeszcze chcieć więc nie liczcie zbytnio xD

Moim planem awaryjnym jest opowiadanie, które tworzę. Wczoraj właśnie przepisałam (i całkiem przerobiłam) część pierwszego rozdziału. Jak go skończę Monisia mi poprawi błędy interpunkcyjne i będzie 😉
Przy czy ostrzegam, ze nawet jeśli wstawię Prolog nie znaczy to, że niedługo będzie Rozdział I, ani też, że po nim szybko pojawi się II, może być np. dwie notki tego dotyczące w tygodniu, a równie dobrze potem jedna w ciągu pół roku. Niczego nie obiecuje.

A jest jeszcze jedna sprawa (nie bijcie xD) moje opowiadania są pisane w narracji pierwszoosobowej, ale… no właśnie, ponieważ nie dałam rady pisać tylko z perspektywy jednej osoby to… podzieliłam rozdziały na podrozdziały, a w tych praktycznie nie ma tak pod rząd, żeby tylko jedna osoba „opowiadała”. Tak wiem to jest chore, a ja w dodatku jeszcze nieco chaotycznie to próbuje wyjaśnić. W każdym razie, tego raczej nie zmienię więc pogódźcie się z tym, że będziecie oglądać mój świat z różnych perspektyw.

Prolog powinnam wstawić najpóźniej w poniedziałek, ale myślę, że już w piątek jednak będzie 😉

Komentarzy 5 to “„Starości” i Nowości, czyli co na blogu piszczy xD”

  1. Alexandra Says:

    Hmm… Kolejne opowiadanko się szykuje. To miło. Będę miała, co komentować. I nie martw się swoim sposobem narracji. Nie jest on tak dziwny jak myślisz. Sama mam ze trzy opowiadania pisane w ten sposób, a i niejednokrotnie spotkałam się z czymś takim u innych. Tak więc z niecierpliwością czekam na twoje dzieło. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz. Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. E…po tym jak widziałam twoje krytyczne komentarze pod opowiadaniami na innych znanych mi blogach, twoje pierwsze zdanie zabrzmiało niemal złowieszczo ;P

    Cóż przynajmniej mam pewność, że ktoś mnie przypilnuje i nie pozwoli, osiąść na laurach 😉

    Hmm… myślę, że prolog dodam jutro, ale nie nastawiajcie się za bardzo, jest na prawde bardzo krótki i nie mówi nic o samej akcji,.

    To po prostu taki „wstępik”, który ma na celu oddać sens całej historii, równocześnie niczego bezpośrednio nie zdradzając.

    A jaki ma w ogóle związek z całością, przekonacie się dopiero na samiuteńkim końcu ^^ Chyba jednak jestem sadystką… xD

  3. alice37c Says:

    ekhem.. ty zmieniłaś?!

  4. Nie, ty zmieniłaś ;P
    Ale ja napisałam notke 😉

  5. Jupi, uwielbiam czytać opowiadania innych, bowiem własnych się wstydzę i tylko jedno mam zamiar publikować 😉 Jestem niezmiernie ciekawa tej nowości na blogu
    Pozdrawiam :*

Skomentuj

