TADAIMA! i co dalej?

DSCN1240

Kiedy byłam na plaży nie mogłam się powstrzymać, żeby tego nie narysować, a kiedy wreszcie postanowiłam napisać notkę na blogu po prostu musiałam użyć powyższego zdjęcia 😉

Tak wróciłam, właściwie to już w niedziele, ale tak jakoś brakło mi czasu i ochoty żeby coś napisać. W jednym z gdańskich empików dopadłam 16 tom FMA (szkoda, że pozostałych nie mam xD) i 2 tom Marsa (od tego czasu dręczę tatę, żeby mi resztę tomów tej mangi zamówił ;)), dzięki temu podróż uznałam za świetną xD 😉

Nie wiem natomiast co będzie dalej z blogiem, już pomijam fakt, że coraz bardziej leniwa jestem i w dodatku szkoła niedługo, ale strasznie tu się pusto zrobiło, czasem jeszcze ktoś wszedł, ponarzekał w komentarzach i jakoś się życie toczyło, a teraz nudy… Chociaż może gdybym pisała częściej to by ktoś od czasu do czasu zajrzał 😉

Eh… no dobra koniec użalania się nad sobą, nie wiem co będzie z blogiem dalej, na pewno go nie usunę, natomiast nie wiem jak będzie z pisaniem, ale spokojnie będzie dobrze 😉

Niesamowicie chciałabym natomiast żeby ktoś sprawdził mi to opowiadanko, bo zaczynam już drugi podrozdział pisać i chcę wiedzieć w czym się powinnam poprawić 😉

Komentarzy 5 to “TADAIMA! i co dalej?”

  1. Okaeri! ^^
    No ja myślę, że nie rzucisz pisania – bo wiesz… ja już Cię ostrzegałam czym to może grozić z mojej strony xD

    Mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się na wakacjach, ale dobrze mieć Cię z powrotem ^^

    Jutro mój brat ma urodziny, więc nie wiem czy po „urodzinowej dawce alkoholu” będę w stanie zogniskować wzrok na tyle, żeby przeczytać Twoje opowiadanie, ale jeśli nie, to obiecują, że w niedzielę postaram się coś napisać xD

    Pozdrawiam ^^

  2. No i mam link bloga ;] Szczerze ci za niego dziękuję ;*
    Widzę, że nieczęsto dodajesz notki!!! Archiwum przepatrzyłam i większą część przeczytałam. Wiesz jak krótko mi to zajęło?! Stanowczo za mało notek! xD A mi się tak podoba… ;]
    A ja za to wszędzie szukam 15 tomu FMA, ale wszędzie 16!! W końcu zamówię go sobie w empiku, jeśli zachce mi się pójść ;]
    Ja ci na pewno sprawdzę opko ;] tzn. już go czytam ^^
    Dziękuję za dodanie mnie w „linki” ;* Gdy widzę na tak „wielu” blogach „My Anime World” az mi się łezka w oku kręci… Ja na to nie zasługuję! Ale ty tak, więc już cię dodaję ;]
    Pozdrawiam.

  3. Oj, na pewno nie rzucę, po pierwsze szalenie mi sie to podoba i nawet pomimo braku czasu i pomysłów z całą pewnością będe się starać i co jakiś czas coś nabazgrze 😉 a po drugie nie jestem samobójczynią xD ^^

    • „a po drugie nie jestem samobójczynią xD ^^”
      Hahahahahahahah xD

      Żeby nie było, że słowa na wiatr rzucam – dziś jednak nie dam rady przeczytać opowiadanko, ale jutro już na 100% się nim zajmę 😉 Kiedy imprezy rodzinne wchodzą w paradę, plany nigdy nie wypalają [wzdycha]

      Co zaś się tyczy bannera – ładny ^^ Prosty, ale gustowny. Tylko ja bym taki myk zrobiła, że ten obrazek-pocałunek z prawej strony przejechała odbiciem lustrzanym – wtedy ciekawy efekt by wyszedł bo tu by się przechylali w lewo, a tu w prawo ^^

      Pozdrawiam ^^

  4. Rzeczywiście, banner śliczny ^^ A pisania nie pozwalam rzucać! Nawet powiem więcej.. Ani się waż rzucać, lub chociaż wstrzymywać pisania!!! Mogę dawać Ci po 10 komentarzy dziennie, ale masz nie przestawać pisać! ;P
    Pozdrawiam ;**

Skomentuj

